Információk
Gyakran Ismételt Kérdések
1. Mi az a NightCon?
Távol-Kelet, krimi, horror. Ha érdekel egy különleges esti távol-keleti rendezvény fordulatokkal és meghökkentő esetekkel, akkor a NightCon a Te programod!
2. Hánykor kezdődik a rendezvény és mikor ér véget?
A rendezvény 16.00 - 22.00 között várja a látogatókat.
3. Egész idő alatt tudok jegyet vásárolni a NightCon-on?
Igen, a helyszínen a pénztárban egész nap lesz lehetőség jegyet vásárolni.
4. Milyen fizetési módok vannak a rendezvényen?
A rendezvényen csak készpénzzel lehet fizetni! Kérjük törekedj a pontos összegre.
5. Hogyan vásárolhatok jegyet?
A jegyet a helyszínen tudod megvásárolni.
6. Hogyan zajlik a jegyvásárlás?
A helyszínen a bejáratnál található pénztárban tudsz jegyet venni.
7. Mennyibe kerül a belépő?
A jegyárakért kattints ide! A belépőkből befolyó összegből pedig a rendezvény költségeit (pl.: kellékek, ajándékok) finanszírozzuk.
8. A belépő egyszeri belépésre jogosít?
Az első belépéskor kapsz egy karszalagot, amellyel szabadon lehet ki- és bemenni a rendezvény területére, így ha kimész, attól még vissza tudsz jönni a rendezvény ideje alatt bármikor.
9. Lehet-e a rendezvényen képet és videót készíteni?
Fotózni és kamerázni korlátlanul szabad, sőt kifejezetten örülünk is neki. Az elkészített anyagokat nyugodtan küldjétek el nekünk e-mailben az info@mife.hu címre, vagy töltsétek fel a rendezvény Facebook eseményébe, hogy közzé tudjuk tenni. Fontos viszont, hogy a szervezőkkel készített felvételeket csak a képen szereplő személy hozzájárulásával lehet közzétenni!
10. Be lehet vinni ételt és italt a rendezvényre?
A házirendnek megfelelően alkoholt és illegális szereket tilos behozni a rendezvény területére, azonban üdítőt, szendvicseket, nasit, csokit korlátlan számban hozhatsz be magaddal.
11. Lehet-e a rendezvényen ételt és italt vásárolni?
A rendezvény egész ideje alatt, az épülettől nem messze található Spar Express-ben, 21 óráig pedig a Malomparkban található Intersparban van lehetőség vásárolni. Részletek: Spar Express, Interspar
12. Kérdéseim, észrevételeim vannak a rendezvénnyel kapcsolatban, hol tudom jelezni őket?
A Modern Ifjúsági Egyesület Facebook vagy Instagram oldalán privát üzenetben vagy a rendezvény Facebookos esemény oldalán nyugodtan felteheted kérdéseidet. Ezen kívül az info@mife.hu e-mail címen is van lehetőség érdeklődni.
13. Ha elhagyok valamit a rendezvényen hol keressem?
A rendezvényen talált tárgyakat az információs pultnál kell leadni és ott is kell keresni őket.